Tuesday 23 August 2016

#5 Live in England

#5 Live in England

ŽÍT V ANGLII.



ANO. A jsem tady s něčím, co je mým největším životním snem. A ANO, vím, že je to snem hodně lidí. A ANO, vím, že je to možná už ohrané. Někdy si říkám, že než se do té Anglie přestěhuju bude tam už přečechováno. Ale i přesto jsem pořád tím snílkem, který tam prostě žít chce. Na Anglii mě přitahuje snad vše. Od architektury, skvělé literatury, milování čajů až po deštivé počasí. Plus její skvělí youtubeři a zpěváci jako je Ed Sheeran. Navíc ten britský přízvuk je tak nějak neodolatelný... však to znáte. Jo, teď se tady najde nějaký chytrolínek, který to prostě nezná. Byl to řečnický obrat. :P Když už jsme ale u toho snění, měla bych začít zlepšovat svou angličtinu a konečně si ujasnit co budu v životě dělat. Protože v této fázi tak nějak tápu. Takže jo jasně budu bydlet v Anglii, otázkou je "Co tam budu dělat?". Budu bezdomovec? To snad ne... Takže konečně musím vyřešit tu zatracenou otázku, kterou mi pokládá minimálně jeden člověk za den a to → "CO CHCEŠ VLASTNĚ V ŽIVOTĚ BÝT TEREZO?!" Doufám, tedy, že na to brzy příjdu a že se mi můj sen splní a já budu jednou česká angličanka, která je na svůj život pyšná.

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic