Tuesday 23 August 2016

#4 Experience Christmas in New York.

#4 Experience Christmas in New York.

ZAŽÍT VÁNOCE V NEW YORKU.




Když už je ten Vánoční čas, rozhodla jsem se na můj Bucket list zařadit něco veelmi vánočního - Prožití Vánoc v New Yorku!
Vím, že má představa o tomto zážitku je dost zkreslená díky americkým filmům, ale přesto věřím, že je hodně z toho pravdivého a dá se to zažít na vlastní kůži. Vánoční New York mě láká už jen proto, jaká super atmosféra je v Rockefellerově centru - užasný, obrovský, vánoční strom, kluzište (jen detail, že vlastně neumím bruslit). Také bych tam rozhodně chtěla jít nakupovat nějaké vánoční dárky, potkat na ulici Santa Clause, zažít sníh (který se u nás poslední dobou moc nevyskytuje). Rozhodně nesmím zapomenout na Central Park. Vždyť tam se dokonce natáčel druhý díl *Sám doma*. No prostě by mě hrozně zajímalo, jaké to tam přes svátky je. Takže doufám ne já to vím, že se mi to jednou splní. Dneska nějak moc srším optimismem, na to jaký je blbý den...

Pro změnu jsem se rozhodla, že napíšu nějaký ten článek v aktuálním čase a zase jsem se k tomu dostala až teďkom k večeru, díky fyzice, angličtině a škole celkově... Momentálně se dívám na pohádku - O statečném kováři (PRIMA). Mám ji hrozně ráda a řekla jsem si, že mě to alespoň zase o trošku víc přiblíží k těm Vánočním svátkům. 

A co vy? Koukáte se?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic