Tuesday 23 August 2016

#2 Hang a dream catcher over my bed ✓

#2 Hang a dream catcher over my bed.

MÍT NAD POSTELÍ LAPAČ SNŮ.




Tak jsem tady s dalším bodem mého bucket listu. Dneska jsem se rozhodla dát sem něco né tak vážného a navíc SPLNĚNÉHO! Ano, tento bod mám již dva roky splněný. Jediné co mě dosti mrzí, je že nejdou škrtat blogové nadpisy. To mne velice zklamalo, ale co nadělám...

Takže, hrozně se mi líbí takové ty indiánské styly věcí. Lapače mezi ně samozřejmě patří. Mám ráda takové ty veliké, které visí na stropě, ale já se zatím musím smířit jen s tím mým malinkatým.


A co vy? Máte také lapač snů?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic