Saturday 27 August 2016

#19 Visit Amsterdam ✓

Cestování tvoří víc jak polovinu celého mého Bucket listu a tentokrát je to zase jeden splněný výlet, který se uskutečnil v roce 2013 a to do Amsterdamu. Měla jsem tam možnost vyrazit společně se školou, která pořádala zájezd cílený na země Beneluxu. Musím říct, že to byl opravdu nádherný výlet, se super lidmi, na který do teď vzpomínám s úsměvem.

#19 Visit Amsterdam

NAVŠTÍVIT AMSTERDAM




V Amstru jsme navštívili krásná místa, mezi které patří hlavně muzea: Van Gogh museum a Stedelijk Museum. Samozřejmě jsem se vyfotili u obřího nápisu Iamsterdam. A co ještě jsme viděli? Projeli jsme tohle krásné hlavní město Holandska na lodičkách. Lodě plují městem a dokonce kolem domu Anny Frankové, což jsem ale zjistila až na konci projížďky.

In Amsterdam we visited beautiful places, which include mainly museums: the Van Gogh Museum and Stedelijk Museum. Of course, We took a picture with a giant banner Iamsterdam. And what have we seen next? We drove through this beautiful capital city of Netherlands on the river. Boats went around the city and even the Anne Frank House, which I discovered at the end of the ride.











Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic