Tuesday 23 August 2016

#17 Visit the Louvre ✓

#17 Visit the Louvre

NAVŠTÍVIT LOUVRE


Tohle nádherné francouzské muzeum jsem navštívila asi před rokem a půl společně se školou. Musím říct, že je to obrovský objekt, který se za jeden den nedá absolutně stihnout. Po jednom odpoledni jsem myslela, že už neudělám ani krok. Prošli jsme to tak křížem krážem a stejně jsem neviděli vše. Až příště pojedu do Paříže, tak bych se tam chtěla opět podívat a prozkoumat zákoutí, která mi zatím zůstala utajena.

I visited this wonderful french museum about a year and a half ago together with my school. I must say that it's a massive object which is absolutely impossible to see in one day. After one afternoon, I thought that I will not do a single step. We went through it crisscross and I still have not seen everything. The next time I will go to Paris, I want to visit this place again and explore every corner, which is still hidden for me.









Kdo máte rádi muzea?

Who likes museums?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic