Tuesday 23 August 2016

#16 Get a tattoo on my back ✓

#16 Get a tattoo on my back

POTETOVAT SI ZÁDA



Od svých 14 let jsem mluvila o tom, že chci tetování. Přesně jsem věděla, že si potetuji záda, ale až do mé plnoletosti, kdy jsem si toto přání splnila, jsem přemýšlela nad motivem. Nakonec jsem zvolila motiv, který můžete vidět v mém blogo logu. Chtěla jsem totiž tetování, které bude vystihovat můj sen cestovat a nebude to žádná nepromyšlená kopie. S výsledkem jsem naprosto spokojená a jsem si jistá, že mě toto tetování nikdy neomrzí a nebudu litovat, že jsem si jej nechala udělat tak brzy. A jen tak pro zajímavost - určitě to není mé poslední tetování.

From the age of 14, I have talked about a tattoo. I knew exactly that I want tattoo on my back, but until my adulthood, I was thinking about motive. Finally, I chose the theme that you can see in my blog entries. I had wanted a tattoo that will reflect my dream to travel and it will not be another copy. With the result I am absolutely happy and I'm sure I never get tired of this tattoo and I will not regret that. And just for interest - it's certainly not my last tattoo.



Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic