Tuesday 23 August 2016

#13 Learn how to play cello

#13 Learn how to play cello

NAUČIT SE HRÁT NA CELLO



Poslední dobou mě hodně chytla klasická hudba, kterou poslouchám při učení a vlastně už i v MHDčku. Mezi mé oblíbené patří L. V. Beethoven ale poslouchám i různé jiné skladatele.

Budu teď znít trošku egoisticky, což sice nechci ale budiž. Když to tak řeknu, hrozně bych se chtěla naučit na nějaký další hudební nástroj, vzhledem k tomu, že na klavír už umím. A ano, to byla ta egoistická část. Rozhodně se nepovažuji za žádného virtuóza ani profíka, ale když člověk hraje od svých čtyř let, tak už prostě něco umět musí - třeba jen ty noty. A proto bych k tomu chtěla přidat ještě jiný nástroj a nejvíce mě fascinuje cello. Má skvělý zvuk, hrozně ráda poslouchám skladby v jeho podání jako je třeba tato → https://www.youtube.com/watch?v=2CM_J3r-Nt4
Vím, že letos se k tomu určitě nedostanu, protože maturitu a všechny věci kolem školy mám až nad hlavu, ale jednou třeba...

A na co hrajete Vy, nebo by jste chtěli hrát?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic