Tuesday 23 August 2016

#11 Go to Berlin ✓

#11 Go to Berlin

JET DO BERLÍNA



Berlín. Město které mě velmi láká. Nedávno tam byla má kamarádka Lea a přijela hrozně nadšená, což mě přesvědčilo ještě víc, že Berlín stojí za návštěvu. Když jsem byla menší, tak jsem měla Německo hrozně ráda, ale tenkrát to bylo spíše z důvodu "Miluju Tokio Hotel". Pak mě tato mánie opustila, ale nadšení pro Německo rozhodně ne. Mají tam krásné památky a jako každá země, i tato má svou kulturu. Navíc jsou to naši sousedé a já byla nejdál na benzínce, když jsme tama projížděli zase někam dál. Proto bych chtěla jednou jet s cílem → GERMANY only!

Otázka? Jak jinak na konci článku. Byli jste už někdy v Německu, popřípadě v Berlíně?

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic