Tuesday 23 August 2016

#1 Learn sign language.

#1 Learn sign language.

NAUČIT SE ZNAKOVOU ŘEČ.



Jde o to, že když jsem byla menší, tak nás moje družinářka (ze ZŠ) učila nějaké ty základy. Bohužel, jak říkám, byla jsem měnší, takže si skoro nic nepamatuji. No a jednou, teď asi ne - moc práce do školy, bych se chtěla dát na učení znakové řeči. Podle mě je to velice praktické, navíc to beru jako každý jiný cizí jazyk. :) Prostě mi to příjde jako plus a hrozně se mi to líbí. Ne v tom smyslu, že bych chtěla být neslyšící, ale v tom, že bych chtěla rozumět lidem, kteří nemají to štěstí slyšet...

Tak doufám, že se k tomu jednou dostanu, přece jenom, času snad mám ještě dost.

Vím, že tento článek nepatří zrovna k těm nejdelším, ale i tak je pro mne podstatný!

Jsem moc ráda, že jste dočetli až sem a pokud máte další dotazy, nebo jakýkoliv jiný poznatek k článku, dejte mi je vědět dolů do komentářů. Uděláte mi tím radost.

0 comments:

Post a Comment

Chceš být v podcastu?

Contact Me
Tereza Hrubá
If you can dream it, you can do it.
Ostrava, Czech republic